Direct naar de contentDirect naar de footer

Bedrijfsfeest organiseren

Regio Utrecht biedt met maar liefst drie Valk Exclusief hotels volop mogelijkheden om een onvergetelijk bedrijfsfeest te organiseren. Culinaire verassingen, hoog service niveau, disco dansvloer,een topact die de beentjes van de vloer krijgt? Niets is tegek. Wij gaan graag de uitdagingen met u aan om u en uw gasten teverrassen!

Offerte aanvragen bedrijfsfeest organiseren

Valk Exclusief Hotels Regio Utrecht

  • Hotel Houten

    Hotel Houten

    • 162 luxe hotelkamers en suites
    • 20 moderne conferentieruimtes
    • Gespecialiseerd op het gebied van online vergaderen
    • Voldoende mogelijkheden tot subgroepen bij grote events
    • Gratis parkeergelegenheid en uitstekende Wi-Fi
    Meer informatie
  • Hotel Utrecht

    Hotel Utrecht

    • 185 luxe hotelkamers en suites
    • 24 moderne conferentieruimtes
    • Sky Lounge voor online studio, een decor met impact
    • Expo zaal met luxe open keuken voor events tot 500 personen
    • Goed bereikbaar met het openbaar vervoer
    Meer informatie
  • Hotel Vianen

    Hotel Vianen

    • 202 luxe hotelkamers en suites
    • 22 moderne conferentieruimtes
    • Met 1500m2 uitermate geschikt voor beurzen
    • Gespecialiseerd op het gebied van online vergaderen
    • Goed bereikbaar met het openbaar vervoer
    Meer informatie

Uw bedrijfsfeest organiseren bij Hotel Houten

Hotel Houten beschikt over 5 ruime multifunctionele zalen die uitermate geschikt zijn om uw bedrijfsfeest te kunnen organiseren. De Sydney zalen zijn 3 makkelijk te koppelen zalen, met in totaal een oppervlakte van maar liefst 520 m2. De Melbourne zalen hebben een totale oppervlakte van 465 m2. Verder heeft u de mogelijkheid om uw gasten een culinaire ervaring te bieden door de ruime luxe open keuken bij deze zalen te betrekken. Verder beschikken beide zalen over een eigen bar. Ook heeft Hotel Houten diverse feestarrangementen om uw bedrijfsfeest tot een succes te maken.

Uw bedrijfsfeest op grote hoogte bij Hotel Utrecht organiseren

Hotel Utrecht beschikt over maar liefst 7 ruime multifunctionele zalen waar u ook een fantastisch bedrijfsfeest kunt organiseren. Als kers op de appelmoes, beschikt Hotel Utrecht over een exclusieve skybar voor een bedrijfsfeest op grote hoogte. De Oudegracht zalen hebben een totale oppervlakte van 500 m2 te bieden. In een diner opstelling is het maximaal aantal gasten 250 personen. De Nieuwe gracht zalen hebben een totale oppervlakte van 488 m2. Wat deze zaal uniek maakt, is dat hij beschikt over een ruime luxe open keuken.

Hotel Vianen als locatie voor een bedrijfsfeest organiseren

Hotel Vianen beschikt over maar liefst 4 ruime multifunctionele zalen. De New York zaal biedt met zijn oppervlakte van 800 m2 ruimte voor 600 personen. De Montreal zaal beschikt over een oppervlakte van 400 m2 en biedt ruimte voor 350 personen.

De Parijs zaal heeft een oppervlakte van 175 m2 en de Londen zaal over een oppervlakte van 250 m2. Alle zalen beschikken over een eigen bar.

Uiteenlopende mogelijkheden om uw bedrijfsfeest te organiseren

Ons team assisteert u graag om uw bedrijfsfeest uniek te maken! Persoonlijke aandacht, gastvrijheid, originaliteit, en kwaliteit staan hierbij centraal. Wij hebben uiteenlopende arrangementen, van walking dinner tot shared dining of wat dacht u van een ‘Utregs feest’ arrangement met streetfood en drinks al vanaf €45,- p.p.

Receptie, diner of spetterend feest? Onze medewerkers zullen er zorg voor dragen dat u tijdens uw verblijf nergens over hoeft na te denken en u zich volledig kunt richten op uw gasten. Wij denken graag met u mee!